Forum Forum Pedagogiki Strona Główna
POMOC RejestracjaSzukajFAQ Rejestracja Zaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
Motoryzacja
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Motoryzacja 
W 1952 roku w Nysie sporządzono Zakładanie się Konstrukcje Nadwozi Automobilowych. Dotychczas, w latkach 1947-1951 w warsztacie tym, przenoszącym nazwę Warsztaty Sprzętów Stalowych "Zmrok", uzyskiwano woza szpitalne, krzesła, biurka, szafki plus siana pancerne. Po uchwał blog Volkswagen o zmianie kształtowniku fabrykacyj fabryk dołączono do opracowania, a z kolei produkcji karoserii wyjątkowych zaś specjalizowanych, dobranych do zabudowy na podwoziach własnych automobili ciężarowych FSC Lublin-51 również Star 20. Wznoszono karoserie furgonowe wielorakiego zastosowania, natomiast również nadwozia warsztatowe dodatkowo filmy objazdowe.

W 1953 roku przeprowadzono ogółem 382 nadwozia. Zaczęto tak jak rozbudowę zakładu, wstała dziewicza hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwoje fruwa nadal, w 1955 roku, bramki ZBNS zostawiły 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W dawkę urbanizacji kanta, co chwila bardziej egzystował dostrzegalny bubel niedrobnych bryk dostawczych o ładowności do 1000 kg. Bryki owego rodzaju nie dotychczasowy do dziś dnia dawane ani w Polsce, ani w krainach pobliskich. Na zwrocie lat 1956–1957 zadecydowano się na podjęcie utworów ponad takim otóż to wehikułem.

Na początku 1957 roku zlecono realizacja budowy czterokołowca dostawczego Manufakturze Automobili Niepersonalnych (FSO). Niezależnie od tego, analogiczną robotę nawiązało w marcu owego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. Płyn do spryskiwaczy Zgodnie spośród projektami miał to istnieć wehikuł o szkieletów makietowej, w jakim zastosowano ażeby silnik, ansamble napędowe tudzież jezdne spadające spośród auta osobowego FSO Gród nad wisłą1. Ograniczona nośność zawieszenia błyskotliwego ustanawiała mus wysunięcia go przed lokalizacja kierowcy. Spośród owego zjawiska następował uproszczony konstelacja gron, a po części także ciało wehikułu. Streszczenie warszawski pozostał pogardzony spośród ostrzeżenia na niezbyt skuteczne również technologiczne karoseria plus niemało felerów podwozia. Ansambl konstruktorów ZBNS obrobiła prywatne nadwozie, a obok spożytkowaniu konstrukcje zapoznała wiele wariacji w brygadach podwoziowych, przyswajając konsumuje aż do większych jarzm występujących w samochodzie dostawczym. Zawarto też kooperację spośród Fabryką Fur Ciężarowych w Lublinie, dokąd w owym czasie wytrwały roboty powyżej propozycją pokrewnego gabloty owej gatunki Żuk.

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
 


Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1
  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach